søndag 10. mai 2009

Konfirmasjonskort 2

Så snart bestilling nr 1 var levert kom det en bestilling til på 12 kort. :) Koselig. Det som var utfordringen var jo at disse kortene og 12 av de i forrige bestilling skulle til de samme konfirmantene... Så da måtte jeg gjøre de litt anderledes. :) På disse 12 brukte jeg ikke stempel som på de andre, men mønsterark og navn. Blei ganske så forskjellig stil på de da. :)




4 guttekort. Gikk bedre enn forventet. :)

Merker det blir mye samme stil/farger på kortene jeg lager. Så da jeg oppdaget denne sommerfuglen i Silhouetten så ville jeg la den være hovedpynten. Knallrosa sommerfugl (fargen vises best på kortet til Maria). Då det øverste kortet limte jeg også frostet transparent bakpå sommerfuglen.




Dette har vært utrolig gøy. Fått laga masse forskjellig til mange flotte konfirmanter. :)

Ingen kommentarer: