lørdag 26. desember 2009

Julekort 2009

Bestemte meg for å lage en del av julekorta selv i år. Til familie og noen venner. :) Mulig det ikke blir så mange neste år. Eller kanskje jeg skal starte før. ;)

Fant et ark med masse julesanger på med noter. Koselig. :) Dette er "Deilig er jorden"






Oisann, her ble fargene litt rare på bildet. Men det er samme arkene som er brukt til de andre blå kortene her.

En litt anderledes vri. Forsiden er altså det røde og det rutete. Innsiden av kortet med tekst viser når kortet er lukket. (så bra forklart...) :)



Motivene som er brukt her er bomullstrykk. Kjøpte et ark med flere forskjellige motiver. Har brukt en del på de jeg solgte også.

Et pepperkake kort. William farga pepperkakefigurene.


Dette tekst stempelet har jeg brukt mye. Syns det er så koselig. :)




Har veldig sansen for de koselige rutene som har vært på en del mønsterark denne julen. :)

5 kommentarer:

AliceMarie sa...

Ville bare si tusen takk for det fine julekortet! Jeg vet selv hvor tidskrevende det er å lage alle kortene selv og det er mange år siden sist jeg gjorde det... setter iallefall kjempestor pris på hjemmelaget :) Synes du er kjempeflink som tar deg tid til å produsere så mye fint!
Stor klem fra Tromsø

Kristin sa...

så mange flottejulekort du har laget, altså! Helt imponert! :D

Bianca sa...

Tusen takk jenter. :)

Johanne sa...

Du er bare så flink!!! Ble kjempeglad for det flotte julekortet.:)

Bianca sa...

Så koselig å høre vennen. :)